Veelgestelde vragen

Hieronder vind u de meest gestelde vragen en hun antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen, bel gerust op 070 - 200 24 47 of vul ons contactformulier in.

Algemene vragen

Tijdens werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 09:00 uur en 17:30 uur en op zaterdagen van 10:00 uur tot 15:00 uur op 070 - 200 24 47. Buiten deze tijden kun je het contactformulier of het online afsprakenformulier invullen. Deze formulieren worden op werkdagen en op volgorde van binnenkomst behandeld.

Onze diensten zijn beschikbaar in Den Haag en de rest van de regio Haaglanden

Heb je een klacht of vraag, vul dan het contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Helaas niet, wij verhelpen enkel de softwarematige problemen. Installatie en instellen van hardware doen wij wel.

Afspraak vragen

Indien u niet in staat bent om uw afspraak na te komen, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, ten minste 24 uur voorafgaand aan de geplande afspraak. Wij zijn te bereiken op 070 - 200 24 47

De tarieven kunt u terugvinden op onze tarievenpagina

Ja, u krijgt per mail een bevestiging van uw gemaakte afspraak.

Ja, alle technische vragen zijn welkom. Zolang de professional niet op korte termijn een andere afspraak heeft neemt hij voor u graag de tijd. Indien dit niet mogelijk is kunt u natuurlijk altijd een vervolgafspraak maken.

Betaling vragen

Bij Hulp aan Huis kunt u met onze professional contant afrekenen of via online bankieren (iDeal). De link hiervoor krijgt u bij de factuur per mail. Eventueel kan de professional u helpen met de online betaling. Bij Hulp op Afstand heeft u logischerwijze enkel de optie om met online bankieren (iDeal) te betalen. Ook in deze situatie kunnen wij u bij problemen met de betaling helpen.

Bij onze Hulp aan Huis dienst kunt eventueel contant betalen. Bij de Hulp op Afstand is dat helaas niet mogelijk.

Van ons krijgt u altijd na het geleverde werk per mail een factuur opgestuurd op het door u opgegeven mailadres.